woensdag 7 december 2016

Gluren bij de buren.

                                                          Christiene Düthler©

                                                      Waldy

                                   Beagle-hond,geniet van de zon.

                                  Tekening-pastel krijt, op papier 35x26.

                                                      Christiene Düthler©


                                                    Kat Flip


                                           gluren bij de buren.

                                     Tekening-pastel krijt 18x26.


28 opmerkingen:

  1. ah wat een lieverds christiene,
    leuk om te zien daar doe je je buren een groot plezier mee,
    een feetje aan de muur :-)

    lieve groet,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die blikken van beide dieren, echt geweldig !

    Heel veel liefs en een warme wintergroet.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christiene,

    Fraaie beestjes, allebei met sprekende ogen!
    De hond op zijn gemakkie, die gelooft het wel.
    De kat een beetje angstig kijkend van haal ik het muurtje wel.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christiene....
    ik heb een computer probleem...
    Kan even niet bloggen en zo.
    Maar heb nu wel je beageltje gezien: wat een schatje...

    groetjes, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve tekeningen,Christiene.
    Erg mooi gedaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat het een Beagle was, zag ik duidelijk, hoor (-: Heel knap getekend. Net als de kat. Met details tot in de finesse. Daarin onderscheidt zich de meester...
    Warme groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Christiene, das sind zwei süße Pastellkreide-Peichnungen! Weich und warm und lieb!

    Dear Christiene, these are two sweet "pastel krijt" drawings! Smooth and warm and dear!

    Many greetings from Dori
    Viele Grüße von Dori

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Der Beagle ist grandios - ich kenne ihn!
    The beagle is grandioso! - I know him!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die katze ist lebendig! gleich kratzt die süße pfote1

    The cat is lifely! In the next moment the paw will fight! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Diertjes van de buren Christiene?
    JE hebt ze geweldig mooi getekend............
    ik heb vooral veel plezier aan die kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh, wat een lieve diertjes :o)
    maar als ik zo over je denk
    wat je ook schildert, het is altijd uniek en heel mooi
    Eén @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je schitterend mooi gemaakt. Beagle genieten in de zon.
    Prachtig gedaan. Flip moest even gluren.
    Mooi gedaan.

    Fijne dag.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig Christiene, ze zijn heerlijk aan het luieren

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk jou weer te zien Christiene,
    Prachtige tekeningen.
    Ik heb er een hekel aan als mensen bij me binnengluren. Zijn het dieren dan vind ik het fijn.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een twee lieverds, die mogen rustig komen gluren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. in dit geval mag het Christiene

    twee prachtige werkjes

    en ooit had ik ook een beagle

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieverdjes heb je vastgelegd..!!
    Zo tevreden en lekker lui in het zonnetje.

    Fijne avond meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eén @->- voor jou
    ik wens je een hele fijne vrijdag en voor straks een heel leuk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen lieve Christiene. Zoals je weet ben ik een paar dagen uit de ether verdwenen en wat zie ik hier bij mijn terugkomst? Een prachtig log met al even prachtige tekeningen! Bedankt om dit te delen!
    Voor straks een heel fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Was jij dat die over de schutting aan het blieken was ... ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je hebt de karakters van de dieren heel mooi weergegeven Christiene! Flip ziet er uit als een echte deugniet :-) Ik wens je een heel fijn weekend toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk en lief zijn ze, Christiene! De kat is mijn favoriet... knap gemaakt!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zo kijk je even niet op de weblog en dan ineens staan er weer twee fantastische tekeningen op, nog wel van krijt!
    Wat zien ze er lief uit... lijkt mijn malle kat wel, glurend over de rand van een doos of bak. En Waldy is een prachtige beagle!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello,Christine!
    Such sweet and adorable animals! You have captured their expressions very well. I am always impressed by your drawings. Have a wonderful day,Christine.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze zijn zo schattig! Sweet persoonlijkheden en maakt me willen ze knuffelen.
    Heerlijke week aan u ~

    These are so cute! Sweet personalities and makes me want to cuddle them.
    Lovely week to you~

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen lieve Christiene. Om op je vraag te antwoorden, open deurdagen zitten er niet in hoor, we pronken lieve niet met wat we hebben. Op het internet kan je het zo nu en dan wel tonen maar iedereen effectief laten zien wat hier staat is gevaarlijk hé.
    Fijne nieuwe week meid!

    BeantwoordenVerwijderen