zondag 11 maart 2018

Al mijn kunstkatten komen voorbij


                                     Christiene Düthler ©

                            Dikke vrienden, kat en muis,op doek geschilderd-50x60




                                      Christiene Düthler ©

                                   Kat en muis spel, geschilderd op doek-40x40



                             Christiene Düthler ©

                        Fantasie- herfst katten -   pen tekeningen 32x24





                                   Christiene Düthler ©

                                 Soft- krijt tekeningen-  26x36  boskatten



                                       Gluren bij de buren         


               


                                                 Christiene Düthler ©

                                Soft krijt tekening - boskat    26x36

                     

                               Ze kwamen al eens voorbij

                               al mijn kunstkatten nu op een rij



30 opmerkingen:

  1. wauw
    van sierlijk en elegant naar grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weer iets van je te lezen.
    Wat ben je productief! En stuk voor stuk prachtig geschilderd. Het knappe vind ik dat ze allemaal anders zijn en heel verschillend van stijl. Zo knap!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christiene,

    Die zijn niet voor de poes en het is ook geen kattenpis, ze zijn stuk voor stuk mooi!

    groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Christiene, een kattenblog.

    Katten, mijn grote liefde............. dank, en wat een mooie tekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ! Die zijn echt mooi,Christiene.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die eerste kende ik nog niet van jou Christiene en die vind ik echt prachtig. Eigenlijk zijn ze dat allemaal. Je hebt een aardige verzameling katten intussen. Erg leuk om te zien!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. één voor één allemaal heel mooie portretjes
    je kan er wat van!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. *wow*What beautiful cat pictures, I'm thrilled with your artwork.
    all so lovingly painted and thought out.
    Wonderful i love this cat paintings!
    Happy week
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. stuk voor stuk knappe werken Christiene

    misschien wel een lichte voorkeur voor de herfst-katten

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Christiene, endlich sehe ich wieder Deine Kunst! Du hast Großartiges geschaffen mit diesen aufregenden Katzenbildern! Wunderbar und genau so wie Katzen sind! Du verstehst die Katzen und lehrst uns ihr Wesen durch Deine Katzenzeichnungen. Schön, dass Du wieder am PC bist!
    Viele Grüße von Dori aus dem Bayerwald!

    Dear Christiene, so happy to see your art after such long time! you have created great pictures with these stunning cat-scenes! Wonderful and exact how cat's character is! You understand cats and teach us their soul through your cat-drawing-art. Very fine that you are back on PC and blogger again!
    many greetings from Dori from the Bavarian Forest!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie reeks van diverse katten. Je creativiteit uitgeleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat is dit heel mooi om te zien. Je hebt sommige poezen mooi ingetekend. Prachtig. Ik vind ze allemaal heel erg leuk geworden. Het is best wel kunst om te doen. Ik doe niet na.Knap werk!!!
    Fijne dag verder.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Christiene, kunstig geshcilderd. Omwarm van te worden.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen lieve Christiene en een fijne donderdag gewenst.
    Wow, wat een mooi log boordevol schatten plaatste je hier, en daar bedoel ik niet alleen je dieren mee maar ook je schitterend kunstwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie serie .... je doet het super goed

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve christiene,
    een en twee zijn mijn favorietjes,

    prachtig gedaan, wat een heerlijke gave heb je toch al s je zo fijn kunt tekenen en schilderen... bofkont,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn geweldig, allemaal. Ik vind dat ze allemaal ook zo verschillend zijn. Leuk om een ​​thema als kat te kiezen en echt te ontdekken dat je zoveel stukjes doet.

    These are wonderful, each one. I like that they are all so different too. Fun to choose a theme like cat and really explore it doing so many pieces.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Christiene en een fijn, zij het koud weekend gewenst.

    Op een kat
    'Ik zie,' zo sprak een kat uit Heeze
    'bij voorkeur mooie Siamesen.'
    Een tweede kat, een Yperse,
    sprak daarop snel: 'Ik Cyperse.'
    Toen sprak een kat uit Groenekan:
    'En waarmee cypert u ze dan?'
    © Kees Stip

    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi blog met al die prachtige tekeningen. En wellicht ook voor jou mooie herinneringen toen je hen maakte. Het waren de Herfstpoezen die mij even raakte. Ook de kat en muis mogen er wezen net als het kleine gedichtje erbij wat ik heb gelezen. Deze maand Maart gelijk erop want we ontvangen nu ook veel katers met de koude en harde wind. Het wordt de hoogste tijd dat Lente nu eens echt begint. Wens je voor elke dag een mooie dag en dat de zon ook snel voor ons allen schijnen mag. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede zondagmorgen gewenst Christiene en maak er ondanks de kou toch een mooie dag van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig Christiene! Ze hebben allemaal zo hun eigen karakter en dat speelse komt zo echt naar voor. Mooi gedaan! De eerste is mijn favorietje :-) Nog een hele fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello,Christine,
    Ohhh! They are great paintings. I like all of them and each character you painted.
    I smiled with your sweet work" cat and mouse game".
    Have a good new week.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zo'n hele collectie katten kustwerken.
    Fijne week Christiene,
    Liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede middag Christiene.
    Ik kan weer even op het internet om je een warme groet vanuit het regenachtige België te sturen, geniet van je dag hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een bijzondere stijl heb je. Ik herken de bijzondere houdingen van katten. Kleurrijk geheel waarbij die met de muisjes echt mijn favoriet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen Christiene en een fijne zondag gewenst waarin je het jammer genoeg met een uurtje minder slaap moet doen. Of ben je lekker in je nest blijven liggen? Hoe dan ook, geniet van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit vind ik echt heel supermooi gemaakt en ga hier vooral mee door want je bent zeer talentvol. Ik heb ook een reactie achtergelaten onder mijn woorden voor jou. Lg, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit bericht moet je niet plaatsen want dat is niet van toepassing op je mooie tekeningen.

    Maar ik zag dat je de oude naam van mijn blog nog had staan. Hij werkt nog wel maar de nieuwe past beter bij mijn woorden. Verwijder dus de oude url en plaats dan de nieuwe met naam en dan zal het veel beter staan. Ikontvingmet de oude naam veel rare bezoekers die dachten dat mijn site wat anders was.
    Hoop en wens dat het wat beter gaat met jou. Heel veel liefs Tine.
    en wil je mij eens mailen is hier mijn email adres(niet doorgeven hoor)
    tine.dejong@kpnmail.nl heb geen internet op mijn phone maar kijk altijd als het kan regelmatig mijn mails na van alle adressen.

    BeantwoordenVerwijderen